miércoles, 27 de abril de 2011

Vale la pena

Hace unos días me llevé una agradable sorpresa. Un amigo, que no es taurino pero es fiel lector de este sitio, me contó algo.

Unos amigos suyos, Toni y Estefanía, a quienes conocí una noche de Fallas, me leían.

Mi amigo, había quedado hace poco con ellos y ellos le comentaron que estaban “enganchados” a mi blog.

Y que cada día entraban para leer una nueva entrada.

Me sorprendí bastante. Pues sabía que ellos eran anti taurinos. Pero me hizo mucha ilusión.

Cada uno puede tener sus ideas. Cada uno puede luchar por lo que consideran justo.

Pero todos debemos hacerlo desde el respeto.

Y es de alabar, que unas personas que no comulgan con mi afición, sean capaces de leerme cada día.

Y por eso hoy, mientras escucho el sonido de las olas, de ese mar mediterráneo que tanto quiero, me gustaría agradecerles su apoyo.

Quiero decirles que detalles como ese hacen que luche con mas fuerza cada día.

Y quiero decirles que si que vale la pena seguir en esto.

Aunque haya días que no me apetezca escribir. Aunque haya días que no tenga nada que contar.

Porque solo por la gente que me lee y que me echa de menos cuando no escribo, sigo aquí.

Així que Toni i Estefanía, moltes gràcies per estar ahí. M'agradaría molt tornar a vore-vos.

2 comentarios:

  1. Amparo, vaja sorpresa!
    El que menys m’esperava era vore esta dedicatòria…estic “flipada”. M’alegre molt per este “brindis” que dieu els aficionats.
    He de dir-te que el nostre amic que compartim et va dir la veritat, ens tens enganxats. Per a mí ho fas molt bé.
    Cada dia entre a vore que ens contes, és com si fóra una droga, i els dies que et prens descans et trobe molt a faltar. Ojalà pugueres escriure més, però supose que aniràs com tot el món justeta de temps, en fí…
    M’agrada molt, molt , molt com escrius i encara que ja saps que sóc antitaurina això no lleva de que haja aprés moltes coses de tu, bé, i també d’algun dels seguidors que tens i escriuen.
    I , clar que sí, segur que ens tornarem a vore en algun lloc.
    Així que ánim i a continuar escrivint, Poblaneta (si m’ho permets), que ho fas “de categoría” com diem ací a la Vall…

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies, Estefanía.
    Ja veus, a vegades els toreros brinden la faena a qui ho mereix. I vosaltres, lleguint-me cada día, sabent no a soles que no vos agraden els bous sino que sou antis, aixó mereix un brindis molt gran.

    Pues si, hi ha dies que no tinc tema per a escriure. I els que mes m'agraden son els que eixen del cor, i tots els dies no pot ser.

    Un honor que em crides Poblaneta o poblana, que jo també soc de la Vall.

    Ens veiem prompte.

    Un beset

    ResponderEliminar