martes, 22 de diciembre de 2009

Sóc afortunada

I no m'ha tocat la lotería de Nadal, però si que tinc la grossa.

Pues si, aquell 7 de setembre, quan vaig começar a treballar, em va canviar la vida. Estava vivint un moment crític de la meua vida i casi havía tocat fons.

I ara, como a regal de Nadal, m'han renovat el contracte fins el 6 de març.

No sols perque tinc feina i perque tinc uns bons companys i uns bons jefes. No. Es que a mes a mes, han acceptat la meua afició i la comparteixen.

I tenien que vore el sonriure quan en el meu mòvil sona Pan y Toros quan em crida algú o escolten el clarí de La Maestranza quan arriba un message.

I ho vaig prometre, que algún día escriuría en el meu blog una entrada dedicada als meus nous companys i als meus jefes.

I tot per un dinar en el que la sobremesa es va fer llarga... parlant de bous.

Així que gràcies per tot i a seguir treballant de valent.

Per a celebrar el 6 messos que treballarem junts, propose una bona vesprada de bous a la Fira de Falles. ¿Vos animeu?

PD: Disculpen los que no entiendan el valenciano, pero esta entrada prometí hacerla en mi lengua materna. Y ya saben que siempre cumplo lo que prometo.

3 comentarios:

  1. Han acceptat la meva afició i la comparteixen.
    Ni que fos una malaltia.

    ResponderEliminar
  2. Amparo ademés de veritat que et pots sentir afortunada només pel fet de treballar.Jo ja ni me'n recorde el que és això i no és per ser milionari.
    Perdona si no escric molt bé el valencià però ja saps que ho he aprovat de sort.
    Al menys ho he intentat jaja.
    Un best molt gran AFORTUNADA!!!

    ResponderEliminar